Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(90)
Forma i typ
Książki
(87)
Publikacje naukowe
(24)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
wypożyczone
(12)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(86)
Czytelnia
(3)
Autor
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(10)
Pilch Tadeusz (1939- )
(7)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(6)
Nowak Stefan (1925-1989)
(6)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(5)
Połeć Wojciech
(4)
Zaczyński Władysław Piotr (1930-2017)
(4)
Babbie Earl R
(3)
Bauman Teresa (1955-2017)
(3)
Betkiewicz Witold
(3)
Radźko Andrzej
(3)
Alasuutari Pertti
(2)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Denzin Norman K. (1941- )
(2)
Harmonia Universalis
(2)
Lincoln Yvonna S
(2)
Mitosek Zofia
(2)
Miśkiewicz Benon (1930-)
(2)
Miśkiewicz Benon (1930-2008)
(2)
Muszyński Heliodor (1931- )
(2)
Palka Stanisław
(2)
Podemski Krzysztof
(2)
Topolski Jerzy (1928-1998)
(2)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Dobrowolski Antoni Bolesław (1872-1954)
(1)
Dutkiewicz Waldemar (1939-)
(1)
Dutkiewicz Waldemar (1939-2007)
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928-)
(1)
Gostkowski Zygmunt (1926-)
(1)
Hałas Elżbieta (1954-)
(1)
Holm Kurt
(1)
Hübner Peter
(1)
Jakubowski Maciej (1975-)
(1)
Jaskuła Sylwia
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kipp Katherine
(1)
Klimczak Marian
(1)
Kloskowska-Dudzińska Agnieszka
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Kos Ewa
(1)
Kraszewski Zdzisław (1925- )
(1)
Krzymowska Krystyna
(1)
Krüger Heinz-Hermann (1947- )
(1)
Kubiak Stanisław (1925-1990)
(1)
Kubinowski Dariusz (1962-)
(1)
Lalak Danuta
(1)
Lofland John
(1)
Lutyński Jan (1921-1988)
(1)
Mayntz Renate (1929-)
(1)
Michońska-Stadnik Anna
(1)
Mielecki Jerzy
(1)
Milewski Stanisław (1956-)
(1)
Nowak Marian (1955-)
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Olbrycht Jan
(1)
Ostrowski Janusz Oprac
(1)
Pasterniak Wojciech (1935- )
(1)
Pokropek Artur
(1)
Rosińska-Kordasiewicz Anna
(1)
Rubacha Krzysztof (1965-)
(1)
Semkow Jarosław
(1)
Shaffer David R. (1946-)
(1)
Siuta Jerzy (1943-2018)
(1)
Srensen Patricia
(1)
Such Jan
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Sztobryn Dorota (1956- )
(1)
Tabin Marek Współprac
(1)
Tenzer Oliver
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Wilczyńska Weronika (1948- )
(1)
Wojtaś Martyna
(1)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(1)
Wójcicki Ryszard
(1)
Zaborowski Zbigniew (1926-)
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Zielińska Maja (pedagog)
(1)
Łukaszewska Irena Oprac
(1)
Šubkin Vladimir Nikolacvič
(1)
Żurawicki Seweryn
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(13)
1970 - 1979
(22)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1945-1989
(8)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(88)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Pedagogika
(41)
Metodologia
(32)
Nauki społeczne
(15)
Badania jakościowe
(14)
Obserwacja (technika diagnostyczna)
(11)
Badania ilościowe
(10)
Ankieta
(9)
Psychologia
(9)
Badania naukowe
(8)
Eksperyment pedaogogiczny
(7)
Studium przypadku
(6)
Wywiad (technika diagnostyczna)
(6)
Analiza dokumentów (technika diagnostyczna)
(5)
Historiografia
(5)
Socjologia
(5)
Nauczanie
(4)
Socjometria
(4)
Wywiad narracyjny (technika diagnostyczna)
(4)
Badania etnograficzne
(3)
Badania ewaluacyjne
(3)
Badania fenomenograficzne
(3)
Hermeneutyka
(3)
Literatura
(3)
Metoda indywidualnych przypadków
(3)
Monografia pedagogiczna
(3)
Techniki projekcyjne (technika diagnostyczna)
(3)
Badania socjologiczne
(2)
Dysertacje naukowe
(2)
Eksperyment
(2)
Eksperymenty
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Prace dyplomowe
(2)
Szkolnictwo
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Wywiad
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Agresywność
(1)
Altruizm
(1)
Antypedagogika
(1)
Bibliologia
(1)
Choroby dziedziczne
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dydaktyka
(1)
Dziedziczność
(1)
Edukacja
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Eksperyment pedagogiczny
(1)
Filozofia
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Homoseksualizm
(1)
Idealizm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Języki
(1)
Komputery
(1)
Konstruowanie testów psychologicznych
(1)
Logika
(1)
Logopedia
(1)
Materializm
(1)
Metoda biograficzna
(1)
Metoda dialogowa
(1)
Metoda socjometryczna
(1)
Metoda szacowania
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody statystyczne
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki empiryczne
(1)
Neopozytywizm
(1)
Niemowlę
(1)
Ortodoncja
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedeutologia
(1)
Piaget, Jean (1896-1980)
(1)
Poród
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Praca socjalna
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychometria
(1)
Płeć
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rozwój fizyczny młodzieży
(1)
Rozwój prenatalny
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Temat: dzieło
Warsztaty badawcze doktorantów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(28)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(30)
Nauka i badania
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.06.2023
Zasady badań pedagogicznych / Tadeusz Pilch. - Wydanie 2 poprawione i rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak", 1995. - [2], V-VIII, [2], 248 stron ; ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Omówiono m.in.: problemy, hipotezy, wskaźniki, eksperyment pedagogiczny, monografię pedagogiczną, metoda indywidualnych przypadków, metoda sondażu diagnostycznego, metody jakościowe: otwarty wywiad pogłębiony, metoda biograficzna, jakościowa analiza tekstu, obserwacja uczestnicząca; techniki: obserwacja, wywiad, ankieta, badanie dokumentów, analiza treści, techniki projekcyjne; pomiar w badaniach, narzędzia badawcze, organizacja i etapy badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30905, 34169 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.07.2022
Metodologia badań psychologicznych / Jerzy M. Brzeziński. - Wydanie nowe - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - XIX, [1], 524, [2] strony : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach XIX-XX i 429-447.
Wiedza z zakresu metodologii badań psychologicznych stanowi najbardziej zasadniczy fundament warsztatu pracy psychologa. Bierna znajomość metodologii umożliwia zrozumienie i krytyczną ocenę naukowych tekstów psychologicznych zdających sprawę z przeprowadzonych badań empirycznych. Czynna znajomość z kolei pozwala na samodzielne zaprojektowanie i przeprowadzenie badań, a także przeanalizowanie i zinterpretowanie uzyskanych wyników. Świadomość metodologiczna badacza wykracza daleko poza biegłość w stosowaniu pakietów statystycznych. W nowym, zaktualizowanym wydaniu klasycznego już (ponad 900 cytowań w bazie Google Scholar!) podręcznika Metodologia badań psychologicznych Jerzy M. Brzeziński przedstawia autorski model struktury procesu badawczego w psychologii i innych naukach społecznych, a następnie szczegółowo objaśnia każdy z etapów postępowania. Kolejne części podręcznika autor poświęca: Naturze procesu badawczego w psychologii – przedstawiono tu istotę poznania naukowego w naukach empirycznych oraz scharakteryzowano psychologię właśnie jako naukę empiryczną, traktującą o związkach między zmiennymi. Czytelnik zapozna się także z definicjami zmiennych, sposobami ich konstruowania oraz z ich klasyfikacjami. Tu także przedstawiono typy problemów badawczych i hipotez oraz strukturę procesu badawczego. Uwarunkowaniom procesu badawczego w psychologii i innych naukach społecznych – opisano tu zewnętrzne i wewnętrzne determinanty procesu badawczego, a także etyczny kontekst prowadzenia badań naukowych. Podstawom zastosowań metod statystycznych w badaniach psychologicznych – tę część poświęcono różnym sposobom doboru osób do badań, miarom siły związku między zmiennymi oraz testom istotności różnic – wraz z dobranymi do nich wskaźnikami wielkości efektu. Modelom sprawdzania hipotez – Czytelnik znajdzie tu prezentację modeli: eksperymentalnego, korelacyjnego oraz nieeksperymentalnego ex post facto. Podstawom konstrukcji testów psychologicznych oraz kulturowej adaptacji testów – Czytelnik zapozna się tu z podstawowymi wymaganiami stawianymi współcześnie testom psychologicznym – z naciskiem na zagadnienia trafności, rzetelności i błędu standardowego pomiaru oraz przedziałową interpretację uzyskanego wyniku. Autor omówił też zagadnienia analizy wyników testów przedstawionych pod postacią profilów. Tę część uzupełnia bardzo ważna problematyka adaptacji kulturowej testów. Opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 25.01.2022
Praca magisterska, licencjat : przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej / Radosław Zenderowski. - Wydanie 11. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 140, XVIII stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN:
978-83-8102-378-8 (oprawa miękka)
W aneksie tekst Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 138-139.
Niniejsza publikacja ma charakter praktycznego poradnika dla osób piszących prace dyplomowe, ze szczególnym uwzględnieniem prac magisterskich. Jest ona adresowana w zasadzie do wszystkich studentów, zarówno tych, którzy są w trakcie przygotowywania pracy magisterskiej, jak i do tych, którzy chcieliby zawczasu poznać prawidła rządzące pisarstwem naukowym. Znaleźć tutaj można praktyczne rady, które pozwolą uniknąć wielu błędów natury formalnej, często kompromitujących autorów prac magisterskich. Książka składa się z pięciu części i aneksu. W części pierwszej omówione zostaną podstawowe reguły związane z metodologią, dotyczące treści pracy. Konsekwentne ich stosowanie daje gwarancję, iż praca będzie myślowo spójna i uporządkowana. W części drugiej zaprezentowane zostaną wymogi dotyczące strony technicznej i wizualnej pracy, w trosce o to, by praca przyszłego magistra była estetyczna i praktyczna w lekturze. Owa praktyczność wynika po części z faktu, że w odniesieniu do poszczególnych elementów tekstu (np. przypisów) istnieją określone normy, których rzetelne stosowanie ułatwia przekaz treści. Przestrzeganie tych standardów zapewnia zatem pracy komunikatywność. Część trzecia zawiera praktyczne porady dotyczące procesu przygotowywania pracy dyplomowej. Odpowiada na pytania od czego zacząć pisanie, jak się motywować do pracy, jak poszukiwać materiałów do pracy, w jaki sposób je archiwizować oraz jakich błędów, często popełnianych, utrudniających pisanie, unikać. Część czwarta poświęcona jest omówieniu przygotowań, jakie należy poczynić przed obroną pracy oraz jak zachować się podczas egzaminu magisterskiego. Część piąta dotyczy plagiatów i została napisana na prośbę samych studentów. Po lekturze tej części student powinien znać oczekiwania recenzentów oraz komisji egzaminacyjnej. Czym jest praca magisterska? Jak wybrać i określić temat oraz tytuł pracy magisterskiej? Jak przygotować poprawną strukturę i plan pracy? Jak powinien być napisany Wstęp i co powinno się w nim koniecznie znaleźć? Jak prawidłowo zredagować Zakończenie? Jak napisać rozdział pracy magisterskiej, od czego zacząć i na czym skończyć? Co przesądza o dobrym stylu pracy? Jak spełnić wymogi techniczne (edytorskie) pracy magisterskiej? Czy, kiedy i jak stosować skróty i symbole? Czy, kiedy i w którym miejscu zamieszczać w pracy Aneks? Jak cytować? Jak uniknąć cytatologii? Jak sporządzać prawidłowo przypisy? Źródło: https://harmonia.edu.pl/pl/p/DIAGNOZA-I-TERAPIA-LOGOPEDYCZNA-MALEGO-DZIECKA-Z-ZABURZENIEM-ZE-SPEKTRUM-AUTYZMU-ASD-/1875
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.11.2021
Metodologia badań psychologicznych / Jerzy Brzeziński. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 679, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN:
83-01-12117-3
Bibliografia strony 24-26, 658-[680]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33731, 26213, 30838 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.09.2021
Praca magisterska : przewodnik metodyczny dla studentów pedagogiki / Waldemar Dutkiewicz. - Wydanie III rozszerzone. - Kielce : "Strzelec", 1996. - 190 stron : wykresy ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN:
83-901015-7-2
Bibliografia strony 156-164. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25467, 30966 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 09.07.2021
[Warsztaty badawcze doktorantów - recenzja] / Maja Zielińska. W: Szkoła Specjalna. T. 82, nr 1 (2021), s. 78-80. - 2021.
Tytuł nadany przez katalogującego.
Bibliografia na stronie 80.
Zawiera recenzję książki: Warsztaty badawcze doktorantów: między teorią a praktyką metodologiczną. - Warszawa, 2019.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.08.2020
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)
Wstęp także w języku angielskim.
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31309, 24419 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 15.05.2019
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie 11. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011. - 331, [1] stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia strony 321-[332].
Opisano: obserwacja, metoda szacowania (skale ocen), eksperyment pedagogiczny, testy osiągnięć szkolnych, metoda socjometryczna, analiza dokumentów, metoda sondażu, metoda dialogowa (rozmowa), metoda biograficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28958, 33339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.11.2018
Ewaluacja społeczna w edukacji / Sylwia Jaskuła. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2018. - 266 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 249-266.
Książka jest wynikiem wieloletnich prac nad teoretycznym i praktycznym modelem ewaluacji społecznej, która znajduje zastosowanie w edukacji; może być także prowadzona na wszystkich innych obszarach w stosunku do przedmiotów, które mogą być poddawane badaniom ewaluacyjnym. Zaproponowany model ewaluacji przez wiele lat był wdrażany i praktykowany przez autorkę w licznych podejmowanych przez nią badaniach ewaluacyjnych, wprowadzając do nich elementy uspołecznienia, dialogu i partycypacji różnorodnych grup społecznych, będących pośrednio bądź bezpośrednio uczestnikami badań ewaluacyjnych lub grup i instytucji zainteresowanych wynikami ewaluacji. Książka jest próbą wskazania potencjałów ewaluacji w jej uspołecznionym modelu; jest także próbą nakreślenia potrzeb wdrożenia tego typu ewaluacji, który w swoich założeniach nawiązuje do doświadczeń pedagogicznych, m.in. pedagogiki społecznej, ale także pedagogiki krytycznej. W tym pierwszym odwołaniu ewaluacja nawiązuje do wartościowania, praktyczności i celowości. Badania ewaluacyjne mają także wiele wspólnych elementów z badaniami krytycznymi. Ich zbieżne przesłanki zawierają się np. w potrzebach dostrzegania zmienności rzeczywistości społecznej, usytuowaniu badacza wewnątrz badanej rzeczywistości, odwołaniu do kontekstu społecznego i podejmowaniu przez badacza krytyki zarówno w jej pozytywnym, jak i negatywnym kontekście. Niniejsza książka ma za zadanie pokazać rozumienie, metodologię i możliwości wykorzystania ewaluacji społecznej w edukacji oraz drogę do wypracowania właściwej kultury ewaluacyjnej, jaka stanowi długofalowy cel jej stosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.09.2018
Wstęp do badań historycznych / Benon Miśkiewicz. - Wydanie 2. - Poznań : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1968. - 230 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32790, 9909 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.07.2018
Bibliografia przy rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.06.2018
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN:
83-86273-55-0 978-83-86273-55-3
Bibliografia strony 211-213.
Omówiono: pedagogikę jako naukę (eksplikacja pojęcia, stuktura pedagogiki jako nauki, miejsce w systemie nauk, pedagogika ogólna jako metateoria i teoria krytyczna), przedmiot badań pedagogicznych (eksplikacja pojęcia; ujęcia przedmiotu badań pedagogicznych; pojęcia przedmiotu badań, pola badawczego i kategorii badawczej; modele poznawania zjawisk edukacyjnych; sposoby ujmowania przedmiotu badań pedagogicznych), zagadnienia metodologiczne pedagogiki (eksplikacja pojęcia, źródła przemian metodologii badań, konsekwencje dla tworzenia teorii pedagogicznej wynikające z przemian współczesnej metodologii badań pedagogicznych), język pedagogiki (pojęcie i typologia języka pedagogiki, poszczególne typy obrazowania językowego), zagadnienia teorii pedagogicznej (eksplikacja pojęcia, ujęcia teorii pedagogicznej, przykłady tworzenia teorii pedagogicznej przykłady weryfikacji twierdzeń teorii pedagogicznej w polu badawczym pedagogiki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30227, 30658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27706, 30670 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30715, 27532, 27531, 30196 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26234 czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31180 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 15.02.2018
Praca badawcza nauczyciela / Władysław Zaczyński. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1976. - 229, [3] s. : il., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13489, 13488 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej