Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(2)
Autor
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(2)
Pisula Ewa (1964- )
(2)
Badura-Madej Wanda (1943- )
(1)
Beisert Maria (1951- )
(1)
Bielańska Ewa
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Bryńska Anita
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Chmielnicka-Plaskota Aleksandra
(1)
Chodkiewicz Jan
(1)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(1)
Cohen David B
(1)
Czabała Jan Czesław (1941- )
(1)
Delaney Tara
(1)
Florczykiewicz Janina
(1)
Gardziel Andrzej
(1)
Gmitrowicz Agnieszka (1953-)
(1)
Groth Jarosław
(1)
Grzegorzewska Iwona (psycholog)
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Górska Dominika
(1)
Herzyk Anna (1946- )
(1)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(1)
Jaklewicz Hanna
(1)
Janas-Kozik Małgorzata
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Józefik Barbara
(1)
Kaczmarek Łukasz D
(1)
Karbowniczek Jolanta (1964- )
(1)
Klonowska Iwona (psycholog)
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Mackiewicz Romana
(1)
Marcelli Daniel
(1)
Małachowska Ewa
(1)
Namysłowska Irena
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Pastwa-Wojciechowska Beata (1965- )
(1)
Sawicka Maryla
(1)
Soroko Emilia (1979- )
(1)
Steuden Stanisława (1950- )
(1)
Szafrańska Karina (1963- )
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Zawiślak Beata (pedagog)
(1)
Ziarko Michał (1975- )
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Rodzice
(2)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Autyzm
(17)
Dziecko autystyczne
(6)
Terapia behawioralna
(6)
Lęk
(5)
Zespół Aspergera
(5)
Agresywność
(4)
Choroby psychiczne
(4)
Depresja psychiczna
(4)
Metoda Sherborne
(4)
Psychoterapia
(4)
Zaburzenia odżywiania
(4)
Zachowanie
(4)
Adopcja
(3)
Dogoterapia
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Lateralizacja
(3)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Moczenie mimowolne
(3)
Mutyzm
(3)
Niepełnosprawność intelektualna
(3)
Psychoanaliza
(3)
Schizofrenia
(3)
Terapia rodzinna
(3)
Uzależnienie (nałóg)
(3)
Zabawa
(3)
Zespół ADHD
(3)
Adaptacja
(2)
Adolescencja
(2)
Afazja
(2)
Alienacja
(2)
Alkoholizm
(2)
Analfabetyzm
(2)
Anoreksja
(2)
Archetyp (psychologia)
(2)
Arteterapia
(2)
Asertywność
(2)
Aspiracje
(2)
Behawioryzm
(2)
Burza mózgów
(2)
Choroby psychosomatyczne
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Czytanie
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko - wspieranie rozwoju
(2)
Jąkanie
(2)
Metoda Opcji
(2)
Mowa
(2)
Muzykoterapia
(2)
Obowiązek szkolny
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Psychiatria
(2)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(2)
Psychoterapia grupowa
(2)
Rodzina
(2)
Sala Doświadczania Świata
(2)
Stres
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna
(2)
Uczucia
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Zaburzenia psychotyczne
(2)
Zaburzenia tikowe
(2)
Zespół Retta
(2)
ADHD
(1)
AIDS
(1)
Abolicja
(1)
Adaptacja kulturowa
(1)
Adorno, Theodor W. (1903-1969)
(1)
Afazja dziecięca
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Aleksja
(1)
Altruizm
(1)
Amnezja
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Anemia
(1)
Ankieta
(1)
Anomia
(1)
Antropologia
(1)
Aparaty słuchowe
(1)
Arytmetyka
(1)
Audiometria
(1)
Auksologia
(1)
Autonomia (filoz.)
(1)
Autorytet
(1)
Bajkoterapia
(1)
Berne, Eric (1910-1970)
(1)
Bezsenność
(1)
Bezwładność
(1)
Biblioterapia
(1)
Bielactwo wrodzone
(1)
Bulimia
(1)
Cackowska, Maria (1933-2004)
(1)
Cewa nerwowa
(1)
Chałas, Krystyna (1952- )
(1)
Choreoterapia
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Choroby
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Encyklopedie
(1)
Opracowanie
(1)
Słowniki polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27463 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Integracja sensoryczna w autyzmie / Bożenna Odowska-Szlachcic. - Gdańsk : Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018. - 296 stron : ilustracje, fotografie, ryciny ; 24 cm.
(Biblioteka SI)
Bibliografia, netografia na stronach 247-253.
Streszczenie: Książka Integracja sensoryczna w autyzmie ma charakter popularnego poradnika skierowanego do terapeutów SI, oligofrenopedagogów, psychologów, neurologopedów, logopedów i innych specjalistów pracujących z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi oraz do rodziców takich dzieci. Zawiera propozycje konkretnych, opartych na teorii integracji sensorycznej technik, ćwiczeń i strategii terapeutycznych, a także sposobów modyfikacji środowiska oraz sugestii dla opiekunów pod kątem domowego programu terapii. W aneksach umieszczono spis akcesoriów przydatnych podczas terapii – zabawek, pomocy i przedmiotów codziennego użytku. Czytelnik znajdzie tu także wykaz ogólnie dostępnych kwestionariuszy i skali do wczesnego wykrywania autyzmu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Streszczenie: "Na dwutomową publikację pt. »Wieloaspektowość logopedii« składają się artykuły logopedów – praktyków i teoretyków. Ujmują one prawidłowy rozwój mowy, jej nabywanie w środowisku bilingwalnym, a następnie jej zaburzenia, w tym jąkanie, i propozycje terapii owych zaburzeń. Publikacja prezentuje tradycyjne, upowszechnione już w literaturze przedmiotu, a także najnowsze koncepcje dotyczące etapów rozwoju mowy i czynników na nią wpływających. Poszerza horyzonty czytelnika o społeczno-wychowawczy kontekst rozwoju mowy. Porusza temat umiejętności poprawnego mówienia i jego znaczącej roli w życiu człowieka, w rozwoju jego osobowości, w kontaktach społecznych. Wskazuje podstawowe zadanie logopedii stosowanej, czyli rozwijanie kompetencji językowej i komunikacyjnej oraz sprawności realizacyjnych w tym zakresie, jak też zapobieganie nieprawidłowościom przebiegu tego procesu, likwidacja zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej oraz przeciwdziałanie ich psychicznym i społecznym skutkom. Całość jest logiczna, przemyślana i stanowi podbudowę teoretyczną do diagnozy i terapii logopedycznej w zakresie odstępstw od prawidłowego rozwoju mowy. Zamieszczone teksty w większości są przykładem znakomitego opanowania warsztatu i stanowią bardzo wartościowy materiał merytoryczny." Z recenzji dr hab. Joanny Kulwickiej-Kamińskiej. Opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie: "Nie powinno budzić wątpliwości stwierdzenie, że od zdrowia psychicznego dzieci zależy dobra kondycja przyszłego społeczeństwa. Skoro tak jest, nasuwa się pytanie, w jakim stopniu dorośli dbają o rozwój psychiczny dzieci. Sądząc po wzroście wskaźników rozpowszechnienia wśród nastolatków zachowań autoagresywnych (samobójczych i niesamobójczych samouszkodzeń), przemocy rówieśniczej, przestępczości oraz zaburzeń związanych z używaniem substancji psychoaktywnych (w tym tzw. dopalaczy), zaburzeń zachowania i emocji, należy sądzić, że nadal nie ma adekwatnej do potrzeb dzieci opieki, ani na poziomie rodziny, ani instytucji, szkoły i państwa. W Stanach Zjednoczonych już w połowie lat 60. ubiegłego stulecia powstała przy Kongresie specjalna Komisja ds. Zdrowia Psychicznego Dziecka. Według Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego nawet co piąte dziecko cierpi z powodu różnych zaburzeń psychicznych, a tylko 21% otrzymuje adekwatną opiekę. W Polsce w celu zapewnienia dzieciom prawidłowego rozwoju powołano Biuro Rzecznika Praw Dziecka. Od 2000 roku Rzecznik podejmuje działania na rzecz zapewnienia dziecku pełnego i harmonijnego rozwoju, z poszanowaniem jego godności i podmiotowości. Żeby pomagać dzieciom z zakłóceniami rozwoju psychicznego, należy prawidłowo je diagnozować. Podstawą są podręczniki i klasyfikacje zaburzeń psychicznych. Od lat 30. ubiegłego stulecia (kiedy ukazał się pierwszy amerykański podręcznik psychiatrii dziecięcej Leo Kannera) w szybkim tempie zaczęły pojawiać się kolejne publikacje. O ile w I edycji podręcznika diagnostyki i statystyki zaburzeń psychicznych American Psychiatric Association (The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders - DSM, 1952) występowały tylko 4 specyficzne kategorie dla dzieci, o tyle już w kolejnych ich liczba istotnie się zwiększała. W ostatniej, 5. edycji DSM (2013) został wyodrębniony cały rozdział poświęcony zaburzeniom neurorozwojowym, w którym po kolei omawiane są: niesprawność intelektualna, zaburzenia komunikacji (w tym jąkanie), zaburzenia ze spektrum autyzmu, zaburzenia z deficytem uwagi i nadruchliwością (ADHD), specyficzne zaburzenia w uczeniu się, zaburzenia motoryki (koordynacji, o obrazie stereotypii ruchowych, tików). Mając na uwadze rozbieżności pomiędzy obowiązującą nadal w Polsce klasyfikacją ICD-10 a DSM-5, redaktorki tego podręcznika zaproponowały autorom poszczególnych rozdziałów uwzględnienie obydwu klasyfikacji. Dla pediatrów przydatnym uzupełnieniem diagnostyki zaburzeń psychicznych w populacji rozwojowej jest klasyfikacja diagnostyczna zaburzeń psychicznych i rozwojowych w okresie niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa („Klasyfikacja diagnostyczna DC:0-3R”, Oficyna Wydawnicza „Fundament” 2005). Poważnym problemem w diagnostyce zaburzeń psychicznych w populacji rozwojowej jest ich współwystępowanie oraz dynamika obrazu klinicznego, którą wyjaśnia m.in. powszechnie znany model etiologiczny stres-podatność. Ponadto, poza czasochłonną diagnozą aktualnego stanu psychicznego u małego pacjenta i ewentualnych problemów zdrowotnych w przeszłości (od poczęcia) w zakresie wszystkich funkcji i narządów, konieczna jest m.in. ocena psychologiczna dziecka i określenie jego rozwoju emocjonalnego, intelektualnego i deficytów poznawczych oraz systemu rodzinnego i funkcjonowania społecznego (w złożonym procesie diagnostycznym pomocna może być książka „Badanie psychiatryczne dzieci i młodzieży. Podręcznik kliniczny” Claudia Cepedy wydany w Polsce w 2012 roku). Nasz podręcznik nie wyczerpuje listy wszystkich zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży, autorzy opisują te najczęściej występujące lub stwarzające problemy w procesie diagnozy. Odrębnym zagadnieniem w psychiatrii dzieci i młodzieży po postawieniu diagnozy jest zaplanowanie postępowania terapeutycznego. W wielu przypadkach nie opracowano standardów leczenia zaadaptowanych do warunków polskich, w tym uwzględniających dopuszczone do stosowania w wieku rozwojowym leki psychotropowe. Poważnym i palącym problemem w leczeniu psychiatrycznym dzieci i młodzieży w Polsce jest także trudny dostęp do opieki ambulatoryjnej i stacjonarnej - wynika to m.in. z niedostatecznego finansowania tej podstawowej dziedziny medycyny, a w związku z tym brakuje profilowanych placówek oraz specjalistów. Istnieją jeszcze w Polsce regiony, w których nie ma żadnego specjalisty psychiatrii dzieci i młodzieży. Warto pamiętać, że specjalizacja w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży została reaktywowana po długiej przerwie w 2006 roku. W jej ramach możliwe są dwie ścieżki - po specjalizacji z psychiatrii (skrócona dwuletnia) oraz po stażu podyplomowym (pięcioletnia). Pediatrzy, mimo że jako pierwsi mają kontakt z każdym dzieckiem (chociażby z powodu obowiązkowych szczepień), nie są przygotowywani w czasie swojej specjalizacji do diagnozowania i leczenia zaburzeń psychicznych wieku rozwojowego. Mamy nadzieję, że ten podręcznik będzie ważnym uzupełnieniem wiedzy z zakresu diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych w populacji rozwojowej, nie tylko dla lekarzy pracujących z dziećmi i młodzieżą, ale także dla pielęgniarek, psychologów i przedstawicieli innych zawodów medycznych". prof. Agnieszka Gmitrowicz i prof. Małgorzata Janas-Kozik. Opis pochodzi od wydawcy.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33161 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: : 978-83-01-17338-8
Temat: Grzegorzewska, Maria (1888-1967) ; Doroszewska, Janina (1900-1979) ; Falkowski, Jakub (1775-1848) ; Joteyko, Józefa (1866-1928) ; Han-Ilgiewicz, Natalia (1895-1978) ; Hulek, Aleksander (1916-1993) ; Jedlewski, Stanisław (1906-1992) ; Korczak, Janusz (1878?-1942) ; Kirejczyk, Kazimierz (1910-1986) ; Konopnicki, Jan (1905-1980) ; Pietrzak, Włodzimierz (1951-1993) ; Pańczyk, Jan (1937-2007) ; Sękowska, Zofia (1924-1997) ; Światowa Organizacja Zdrowia ; Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ; Rzecznik Praw Dziecka (Polska) ; Towarzystwo Przyjaciół Dzieci ; Stowarzyszenie "MONAR" ; Pedagogika specjalna - słownik ; Abolicja ; Adaptacja ; Zespół ADHD ; Adopcja ; Afazja ; Agresywność ; AIDS ; Alienacja ; Alkoholizm ; Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu ; Choroba Alzheimera ; Analfabetyzm ; Wywiad lekarski ; Anemia ; Anomia ; Anoreksja ; Aparaty słuchowe ; Arteterapia ; Asertywność ; Zespół Aspergera ; Aspiracje ; Adaptacja kulturowa ; Audiometria ; Autonomia (filoz.) ; Rehabilitacja medyczna ; Autyzm ; Behawioryzm ; Terapia behawioralna ; Bezsenność ; Bezwładność ; Biblioterapia ; Metoda Bobathów ; Pismo dla niewidomych ; Bulimia ; Prześladowanie w miejscu pracy ; Burza mózgów ; Cierpienie ; Czas wolny od pracy ; Czytanie ; Stretching ; Otępienie ; Choroby psychiczne ; Depresja psychiczna ; Eutanazja ; Emisja głosu ; Fizykoterapia ; Techniki Freineta ; Gerontologia ; Język środowiskowy ; Hospicja ; Inteligencja (psychol.) ; Integracja społeczna ; Język migowy ; Jąkanie ; Kinezyterapia ; Kuratorzy (prawo) ; Lateralizacja ; Lęk ; Mediacja (socjol.) ; Mowa - psychologia rozwojowa ; Narkotyki ; Niepełnosprawność ruchowa ; Obowiązek szkolny ; Odruchy ; Choroba Parkinsona ; Rodzina dysfunkcjonalna ; Słuch ; Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Świetlice ; Tablice interaktywne ; Telepraca ; Ubezwłasnowolnienie ; Uzależnienie (nałóg) ; Cewa nerwowa - choroby ; Postawa ciała ; Dziecko - wspieranie rozwoju ; Zaćma ; Zabawa ; Makaton ; Sala Doświadczania Świata ; Warsztaty terapii zajęciowej ; Metoda Vojty ; Dogoterapia ; Hipoterapia ; Przedszkola ; Szkoły specjalne ; Pedagodzy szkolni ; Świetlice szkolne ; Internaty ; Poradnia psychologiczno-pedagogiczna ; Ochotnicze Hufce Pracy - wychowanie ; Młodzieżowe ośrodki socjoterapii ; Młodzieżowe ośrodki wychowawcze ; Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze ; Ośrodki rewalidacyjno-wychowawcze ; Izby dziecka ; Zakłady poprawcze i wychowawcze ; Rodzina zastępcza ; Ośrodki adopcyjno-opiekuńcze ; Schroniska dla ofiar przemocy w rodzinie ; Ośrodki pomocy społecznej ; Powiatowe centra pomocy rodzinie ; Mieszkania chronione ; Domy pomocy społecznej ; Sądownictwo rodzinne ; Metoda ośrodków pracy ; Słowniki polskie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29924 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: : 978-83-64185-54-0
Temat: Adorno, Theodor W. (1903-1969) ; Cackowska, Maria (1933-2004) ; Chałas, Krystyna (1952- ) ; Claparède, Édouard (1873-1940) ; Cydzik, Zofia ; Dawid, Jan Władysław (1859-1914) ; Decroly, Ovide (1871-1932) ; Delors, Jacques (1925- ) ; Dewey, John (1859-1952) ; Diesterweg, Adolph (1790-1866) ; Duraj-Nowakowa, Krystyna (1945- ) ; Epstein, Joyce Levy ; Estkowski, Ewaryst (1820-1856) ; Nauczanie początkowe ; Nauczanie przedszkolne ; Afazja ; Adaptacja ; Zespół ADHD ; Adolescencja ; Adopcja ; Uczucia ; Agresywność ; Wartość ; Bielactwo wrodzone ; Aleksja ; Alienacja ; Altruizm ; Amnezja ; Analfabetyzm ; Ankieta ; Anoreksja ; Antropologia ; Archetyp (psychologia) ; Arteterapia ; Arytmetyka ; Asertywność ; Aspiracje ; Auksologia ; Autorytet ; Autyzm ; Bajkoterapia ; Burza mózgów ; Choreoterapia ; Czas wolny od pracy ; Czytanie ; Dogoterapia ; Dojrzałość szkolna ; Drama (pedagogika) ; Drugoroczność ; Dwujęzyczność ; Dysleksja i dysgrafia ; Dyskalkulia ; Dyslalia ; Eurosieroctwo ; Gry edukacyjne ; Glottodydaktyka ; Fobia szkolna ; Gotowość szkolna ; Happening ; Nadzór pedagogiczny ; Humanizm (postawa) ; Jąkanie ; Kaligrafia ; Klasa szkolna (socjologia) ; Kara ; Koła zainteresowań ; Kształcenie ; Lateralizacja ; Kompetencje ; Logorytmika ; Lęk szkolny ; Leseferyzm ; Metoda Dobrego Startu ; Metaplan (metoda aktywizująca) ; Metoda dialogu ; Muzykoterapia ; Mikronauczanie ; Nagrody - pedagogika ; Nadpobudliwość ; Neologizmy ; Niepowodzenia szkolne ; Obowiązek szkolny ; Ontogeneza ; Podstawa programowa ; Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne ; Postawy ; Portfolio ; Przemoc ; Ruchy - psychologia ; Racjonalizm ; Rada rodziców ; Regionalizm ; Rodzina ; Rytmika ; Rozwój biologiczny ; Sala Doświadczania Świata ; Samokształcenie ; Poczucie własnej wartości ; Samowychowanie ; Spostrzeganie ; Teatroterapia ; Terapia pedagogiczna ; Testy psychologiczne ; Twórczość ; Uwaga (psychologia) ; Zdolności ; Pluralizm społeczny ; Dziecko - wspieranie rozwoju ; Wychowanie ; Wywiadówka ; Zabawa ; Zachowanie ; Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze ; Praca pozalekcyjna ; Wychowanie pozaszkolne ; Pedagodzy szkolni ; Związek Nauczycielstwa Polskiego - 20 w ; Encyklopedie
Druk dwuszpaltowy.
Indeks.
Wstęp również w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29831 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29371 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej